17 juni 2015

Vernieuwde energie

Mijn laatste blog post dateert van 21/03. Drie maanden geleden dus...
Toen werd ik een beetje ontmoedigd. Misschien had ik wel verwacht dat mijn blog vanaf dag 1 een redelijk aantal lezers zou hebben. Dat komt er dan van, als je graag goed bent in wat je doet... Maar helaas plattekaas, zo werkt het dus niet. Mijn blog sloeg niet direct grote ogen...
Gelukkig heb ik thuis een klein aapje rondkruipen dat mij sommige dingen laat relativeren... ─ľn heb ik nooit mijn goesting om te naaien verloren!

De afgelopen maanden naaide ik onder andere...

Een Mara blouse en broek voor mijn aapje.



Een Janneke voor het toekomstige metekindje van mijn man.


En een chess sweater voor de man itself.



Gebruikte patronen
Mara blouse van Compagnie M.
broekje: gratis patroon gevonden via de Facebookgroep 'gratis naaipatronen'
Janneke van sisko by mieke
chess sweater van LMV

Stofjes
Mara blouse en Janneke: stippeltje
broekje: vintage stofjesverkoop
sweater: stoffenspektakel

Fournituren
knoopjes op Mara blouse: Veritas

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan! Heb een groepje op FB opgericht en dat slaat ook niet echt aan...enkele nieuwe leden die ik niet ken en via via naar mijn groepje kwamen.
    Het is zo dat je niet moet opgeven ;-) en het blijven doen omdat jij het graag doet ;-)

    Liefs
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi resultaat, je dochter staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen