16 februari 2015

Geboortecadeau part 4 & 5

And the story continues... Hier en hier kunnen jullie al vinden wat deel 1, 2 en 3 van mijn geboortepakket inhoudt.

Deel 4... Daar wil ik niet te veel woorden aan vuil maken. Na enkele uren werk heb ik het uit pure frustratie in de vuilbak gekieperd. Het lukte me gewoonweg niet om er van te maken wat ik wou. Als jullie toch benieuwd zijn, hier zie je wat ik wou maken...

Over naar deel 5 dus! Hier toch iets meer succes. Ik zocht een patroon van een kruippakje en vond deze onder de naam 'Sam'. Uiteraard hoort zoiets in tricot gemaakt te worden, maar eerlijk is eerlijk... Mijn tricot-angst is nog steeds niet overwonnen. Dus gebruikte ik hetzelfde katoentje als deel 1, 2 en 3 van mijn pakketje.




Natuurlijk vrees ik een beetje dat het niet zal passen door het ontbrekende rekgehalte, maar het ziet er toch leuk uit (al zeg ik het zelf...).
En met hulp van de heel erg duidelijke tutorial die te vinden is bij het patroontje, stak het best snel in elkaar...
Wie weet overwin ik mijn tricot-angst volgende keer wél.

Stof: stoffenverkoop Kapellen
Patroon: Sam jumpsuit

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit vind ik! Vernieuwend zelfs.
    Helaas heb ik ook lang een fobie om aan tricot te beginnen gehad. Wat bleek...zonder reden! Want eenmaal ik eraan begon, was ik verkocht, zelfs zonder overlock! Die laatste heb ik intussen wel, want ik vind het netter werken op die manier, maar er zal een wereld voor je open gaan :-)
    Ga ervoor zou ik zeggen!
    www.xohanax.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!!
      En ik moet zeggen... Dit patroontje heeft me toch overtuigd om volgende keer een tricot-poging te wagen (nog zwangeren genoeg). Het patroon is zeker een aanrader om eens te proberen!

      Verwijderen