21 februari 2015

Carnavalsgekte

De carnavalsgekte trekt door het land en passeert zo ook de opvang van onze kleine ukkepuk. Onder het motto 'als we iets doen,doen we het goed', organiseren zij een carnavalsweek.

Een héle week carnaval.

Mijn missie... Mijn groter wordende schat op een makkelijke en goedkope, maar toch originele manier verkleden. Tot slot beseft zij er zelf toch nog maar bitter weinig van.
En oef... Fenne gaat maar 2,5 dag naar de crèche.

Dag 1: baby wordt theezakje.


Een kussenovertrek van de Zeeman doet dienst als theezakje, deze wordt opgevuld met gedroogde bladeren uit de tuin en afgewerkt met het Lipton logo. 
Als extra touch een echte verpakking in de haartjes.


En zij zelf vindt het... TOPPIE



Dag 2: baby wordt verkeerslicht.



Vandaag gaan we een hele andere weg op. Simpeler kan bijna niet. Een zwarte t-shirt wordt opgesmukt met de gekende 3-kleurige bollen. 
En om het toch iets duidelijker te maken (mijn mama dacht dat ze een clown was) komt er aan de achterzijde nog een extraatje. 



En op de laatste halve dag heb ik het mezelf gemakkelijk gemaakt en haar opnieuw het stoplicht aan gedaan,aangezien het theezakje half kapot gegeten was.

Missie geslaagd!

2 opmerkingen:

  1. zeer leuk, hier geen creche dus ben der blij om, anders had ik mijn zoon als sterretje en als beertje kunnen laten gaan^^
    mijn oudste zoon wilde als luigi verkleed gaan
    https://sasibeau.wordpress.com/2015/02/09/carnival/

    BeantwoordenVerwijderen