18 januari 2015

Over mannelijke keuzes & vrouwelijk enthousiasme

En toen gebeurde het... Mijn wederhelft vroeg of ik voor hem iets kon maken.
Mijn verbazing was groot. Héél groot. Ik dacht dat hij een grapje maakte... 
Dat deed hij niet, dus was mijn enthousiasme was zo mogelijk nóg groter!

Ongetwijfeld heb ik de eerste dagen glunderend rond gelopen. Dit was toch écht wel het bewijs dat hij mijn creaties tof vindt!
*Hoofd in de wolken dus*

Ik heb hem, uiteraard, zelf de keuze gegeven.
Uiteindelijk koos hij voor de adventure jacket uit de eerste La maison Victor.












Ik moet eerlijk toegegeven dat mijn enthousiasme snel bekoeld was toen ik begon aan het overtekenen van het patroon. Welk patroon bestaat er nu uit 11 (!!!!) stuks!!?? Het heeft me véél tijd gekost om alles over te tekenen.

Gelukkig ging het overtekenen van het patroon op de stof verbazend snel en stak de vest op recordtempo in elkaar. Enige opmerking: de uitleg in LMV is niet altijd helemaal duidelijk.










We zijn het er allebei over eens: het is een geweldig patroon met eindeloze mogelijkheden voor variatie en bijzondere details.
Het volgende stofje wordt snel besteld.






Deze had ie niet zien aankomen ;-)



Patroon: LMV, Editie 1 winter 2013/2014
Stof: Stoffenverkoop Kapellen
Rits: Veritas

5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor.... Je ventje zal wel overlopen van trots !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Hij is er inderdaad zeer blij mee :-)

      Verwijderen
  2. Wow, knap gedaan! Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt.Inderdaad soms moet je de uitleg een paar keer lezen vor je het begrijpt e

    BeantwoordenVerwijderen