14 augustus 2014

Here we go...

Iemand vroeg me onlangs of ik ook een eigen blog had. Ik heb toen nog geantwoord: "nee hoor, schrijven is niet mijn sterkste kant". Maar gek genoeg bleef het idee wel in m'n hoofd rondhangen, dus here we go...

Laten we logisch beginnen en mezelf even voorstellen. Ik ben Nathalie, 26 lentes jong en maak deel uit van een erg fijn gezin bestaande uit mijn man Michael, onze kleine prinses Fenne (maart 2014), ons superfijne hondje Elvis en uiteraard... mezelf. 



Een dikke drie jaar geleden kochten wij ons huisje. Gebruik je wilde fantasieën: een huis uit de jaren 60 waarin daarna niks meer veranderd is. De structuur was er dus, maar de rest zagen we liever verdwijnen. Vol goeie moed zijn we begonnen aan de verbouwingen. Het heeft ons bloed, zweet en (vooral bij mij) veel tranen gekost, maar drie jaar later zijn we stilletjes aan het afronden. Hierdoor is er extra tijd vrijgekomen voor iets anders! Guess what...

Een naaimachine had ik al van toen ik wat jonger was, maar die gebruikte ik enkel om wat broeken in te korten. En dan, een dik jaar geleden, heeft de echte naai-microbe me te pakken gekregen. Ik ben heel simpel begonnen met wat rokjes uit het boek 'Allemaal rokjes' van Mme ZsaZsa. Maar tijdens mijn bevallingsverlof had ik ineens wel heel erg veel tijd en heb ik mij gewaagd aan iets moeilijkere stukken. Die microbe laat me maar niet los, integendeel... het wordt alleen maar erger! 

4 opmerkingen:

  1. Welkom in blogland! :)
    Verschrikkelijk he die naaimicrobe! :D Maar zooooo fijn als we die schitterende resultaten zien en kunnen dragen! (jaaaa, met hier en daar misschien wat schoonheidsfoutjes)

    Jullie zijn volgens mij een top gezinnetje!
    Heel veel succes met de laatste loodjes aan jullie huisje, jullie komen er wel! Al dat harde werken (en de traantjes) zullen het zeker waard zijn!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke berichtje!
      En zoals je zegt, hier en daar inderdaad wat foutjes, maar die hebben ook z'n charme... Dat maakt het pas écht uniek :-)

      Verwijderen
  2. Welkom, hier ook de naaimicrobe vanaf dit jaar kijk maar even op mijn blogje als je wilt voor ideetjes voor Fenne (voorlopig nog niet zo heel veel maar er zal na de vakantie heel wat extra op komen)
    http://sasibeau.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip van je blog! Ik heb hem bij de 'Blogs To Follow' gevoegd!

      Verwijderen